I'm loosing

När Daniel kört upp Julia till sin hemstad (hon skulle på kalas) så stack vi iväg för att spela kubb. Förloraren skulle betala pizzan vi skulle beställa på hemvägen...

Jag ledde stort väldigt länge men till sist fick daniel in några snabba träffar och vann till slut rundan... Pizzan blev min nitlott alltså ;)

Vi körde en runda till. I hopp om att jag skulle vinna så sa jag att förloraren skulle ge vinnaren massage... Jag förlorade dock igen så nu har han en massage innestående :P

Men vi hade kul och det var en mycket fin kväll vädermässigt. Och pizzan var god..

Nu blir det sängen, jag jobbar 13 timmar imorgon och måste ladda upp med sömn...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0