Pizza idag

Vi stack ut till båten idag och plockade ner segel och tog hem lite grejor och så... På vägen hem åkte vi inom Daniels föräldrar för att hämta ett bord som vi fått och ska ha i båten nästa år :) Det blev en lång visit och klockan smet iväg så på vägen hem handlade vi och sen åkte vi inom pizzerian... Vi tog ut seger i förväg och firade idag :D




Nu är Daniel iväg och seglar sen några timmar tillbaka. Han var inte direkt sugen på det då det är ganska ruggigt väder ute men dock 15 grader så dem fryser ju inte ihjäl. Det är en viktig segling idag... Idag kämpar den mot en annan om första platsen för hela säsongen... så håll tummarna =)


Jag somnade visst i soffan innan (rätt ovanligt faktiskt) och vaknade med ett feteryck och trodde att jag ramlade ur soffan. Under några sekunder visste jag inte var jag var, skulle vara kul att se den minen i repris och slowmotion ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0