Seglingsresultat

Daniel kom hem bara sekunder efter jag hade avslutat det förra inlägget. Mörkret föll snabbt idag så de hade seglat en kortare bana. Dock en konstig bara pga att antingen bojarna slitit sig eller blivit stulna... Så det var fördel för deras konkurrent som seglar en annan typ av båt så tyvärr kom dem inte på första plats idag...

Men jag hoppas dem är nöjda med säsongen ändå för dem fick samma totalpoäng som ettan, bara det att han hade en första-placering mer än dem och vann därför. Tripnet (som Daniel seglar på) kom denna säsongen på förstaplats fyra gånger och andraplats fyra gånger. Inte illa tycker jag :)


Nu blir det sängen för imorn ska jag upp tidigt och jobba!


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0