Varm soppa och tom hylla

Gjorde precis en god köttfärssoppa som jag lärde mig på hemkunskapen i skolan ^^
innehåller bara köttfärs, morot, rotselleri, purjolök och vatten. Och tar mindre än 15 min att göra. hur perfekt som helst :)




Hyllan som vi köpte på IKEA ska bli barbiehus. Inom 2 timmar ska det vara klart :P wish me luck för det. Daniel är iväg på sitt überviktiga möte och sen hämtar han tjejerna. Han trodde att dem är här vid 17 men mötet verkar dra ut på sig... Lite hoppas jag på det för jag kommer inte vara klar om 2 timmar... Måste till affären också och handla lite, annars kan jag inte slutföra arbetet :)



Så här ser den ut nu iallafall, återkom om 2-3 timmar så ska vi se om jag har nått bättre att visa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0