Avtäckning av båten

Jag ser nu att jag helt glömt av att lägga in bilder från i lördags när vi täckte av båten... Får man skylla minnet på graviditeten? ;)
Tyvärr kan jag inte det för jag har inte märkt av någon speciell minnesförlust faktiskt hehe...

Men här kommer iallafall några soliga bilder från i lördags när båten för första gången i år fick se sol och dagsljus :)


Presenningen åkte av...





Sen åkte däckställningen av. Lite skrämmande är det allt att stå nedanför och se Daniel springa omkring uppe på båten när det inte finns några mantåg... Jag har liksom i tanken att få skjuts och ha sällskap av honom på bb :P

Båten ser helt naken ut nu :P



Kommentarer
Postat av: Anders Olsson

Hej på er har studerat ert kanonfina jobb med båten

jag har köpt en likadan S-26a års-80.Och håller på med samma jobb som ni jag har haft mycket nytta av

er fina info ock bilder helt kanon.jag har en fråga oljan till Teaken vad heter den får ni en blank yta?

och vad är det för slags lim ni limmade skrov-mattan med i stället för kontakt-lim tackar på förhand MVH Anders. Klagshamn

2011-04-12 @ 22:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0