Begäret är stillat :P

Äntligen har jag fått diska igen :P
Fattar inte varför det blivit så kul när jag hatat det innan...

Daniel gjorde dock ett tappert försök till att slippa i båten i sommar men den gick jag inte på ;) Det är så mycket krångligare att diska där hehe... Och i sommar ska jag promenera och sola och hoppa på klippor... Jag ska göra allt jag inte kunnat göra obehindrat nu i 9 månader :)

Nu ska vi packa väskan med lite fika och sen dra ut till båten. Blir nog heldagsjobb där. Jag ska försöka komma upp på båten idag så jag kan pilla med någonting när Daniel polerar utsidan... Annars blir det bara att jag går runt och fotar och det funkar inte i alltför många timmar...

Solen har behagat att komma fram och det är 20 grader varmt... Linne och shortsväder kanske :) Sola ska jag minsann göra idag haha. Inte göra minsta lilla nytta... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0