Daniel är pappa till vår son :P

Idag gjorde vi årets stora glass-premiär :D Vi har ätit nån glass innan men idag blev det riktig kulglass och mjukglass och topping och allt det där :)
Kallt var det ute så när vi suttit ute en stund så frös vi så mycket att vi fick sätta oss i bilen haha :P

Och så har vi varit på familjerätten och skrivit på papper om att Daniel är pappa till vår bebis. Och vi skrev även på papper om gemensam vårdnad :) Lite full i fan blev jag innan jag skrev på för det hade ju varit lyx att få bestämma allt själv och säga att han faktiskt inte har vårdnaden om vårt barn haha... Men så elak var jag inte, såklart!

Sist men inte minst så hittade vi några fina grejor till lillens rum. Han ska ju ha tema blått-vitt med stjärnor på sitt rum så vi hittade två perfekta grejor...

En "prydnad" eller vad man ska säga. Jag hade själv en sådan när jag var liten så det blev lite nostalgi :) och så en vägglampa.




Just nu är Daniel på möte på jobb. Han kommer hem senast halv nio så då ska jag ha fixat lite middag till oss, fiskpinnar och potatis blir det idag :)

Kommentarer
Postat av: Molly

Vad konsigt! Rent hypotetiskt så kan ju inte Daniel veta att han är far till barnet du bär. men nu tror jag inte att han inte är det... och det gör inte han heller vad jag förstår;) När jag fick barn så skrev man på detta först när barnet var fött. Jag var oxå lite full i fan och tyckte att det var löjligt eftersom par som var gifta slapp denna uppgift. En kompis hade verkligen blivit utfrågad om han verkligen var säker på att han var pappa. Vi ljög ihop en historia om att jag hittat min nuvarnade man på torget strax innan jag gick in;) men vi fick aldrig tillfälle att använda den!

2011-04-07 @ 08:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0