Diskmani :S

Somnade givetvis i soffan tidigare. Något annat alternativ fanns inte för jag var så himla trött... Det värsta är att jag är fortfarande trött i kroppen och kommer inte alls igång :P

Jag som skulle få fixat en del idag orkar knappt resa mig upp...

Det enda jag kände för att göra var att diska, och till min stora sorg insåg jag att diskmedlet är helt slut...

Och jag fattar inte vad det är med mig för jag har hatat att diska innan, det har varit Daniels uppgift i detta hemmet i flera år. Nu helt plötsligt så diskar jag flera gånger om dagen... Har väl börjat inse att det är roligare att ha det fint i köket plus att det är mycket lättare och går snabbare att diska om man gör det direkt och inte väntar tills nästa dag...

Men det skulle vara kul att få uppstädat i resten av lägenheten också. Här är nog inte så stökigt som jag tror så om jag bara kör på så är jag nog klar inom max 20 minuter...

Det är bara den berömda tummen nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0