Grejor från Baby och Barnmässan

Jag var ju som sagt på Baby och Barnmässan igår. Nu när jag ändå höll på att städa och plocka och lägga fram grejor till bb-väskan så kunde jag ju lika gärna fota allt.

Detta var grejor man fick i goodibagar :)

Blöjor, engångsunderlägg till skötbord, våtservetter, oljor, amningsinlägg, barnmatsburkslock, vattenflaska, nappflaska, gullig geting att hänga på vagnen, 3 nappar, hjälmmössa och bitring. Och så fick man ju givetvis en himlans massa papper och broschyrer och en del rabattkuponger.



Dessa grejorna köpte jag till lilleman.

Speedo baby-badbyxor och näsfrida med filter och nässpray. Från Lundmyr blev det en vit mössa, ett par strumpor och två nappar. Till hans rum (som har tema stjärnor) blev det en bricka och en krokhängare.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jajjomensan, den är från Ikea men just det trådbacken jag har finns det inag skenor till. Det gjorde min sambo på jobbet. Dock så har de et trådback MED skenor för bara 30:- tror det hette komplement. :)



Och gud vad kulmed barnmässa, jag vill också!:)

2011-04-16 @ 17:14:23
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0