Ingen botten i magen

Neeeejdå, det trycker inte alls på högra revbenen ;)




Så ser min mage ut nästan hela tiden. Barnmorskan sa att bebisens favoritplats måste vara till höger hehe :P

Har ätit kamben, pommes pinnes, grönsaker med fetaost och rostade mackor till middag nu ikväll. Hur länge jag kände mig nöjd? Ja, i ca en kvart. Vart har botten i min mage tagit vägen? Jag är hungrig konstant och blir aldrig mätt :P

Barnmorskan tyckte inte det var något konstigt, antagligen kroppen som laddar upp nu. Jag tänkte att jag ska försöka äta mer kolhydrater och protein. Har blivit dåligt med pasta och sånt på sistonde. Grönsaker i all ära, men inte om man ska ladda energi!




Ska gå och ta ett stort glas mjölk nu och se om det kan hjälpa lite mot hungern! Lär behöva äta något innan jag lägger mig också. Samtidigt vill jag försöka äta hälsosamt, men när hunger slår på hela tiden är det så lätt att småäta något enkelt... Kanske skulle stekt upp typ kyckling och ha i frysen så man bara kan värma några bitar i mikron. Bättre än glass iallafall... Rent nyttighetsmässigt åtminstonde :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0