Jämförelse

Jag försökte få ett fotobevis på att magen sjunkit men jag inser att det är svårt att se när jag inte tar med hela kroppen på fotot... Men man ser framförallt på troskanten att den nu viker sig mer än vad den gjorde tidigare...

Och när man ser hela mig i profil så ser man att magen hänger mer i nederkant nu...




Har suttit ute och solat ett tag men nu blev det molnigt. Hade dispens från Daniel att slippa fixa här inne när det var så fint väder men nu kan jag lika gärna fixa ju :P Tänkte förbereda middagen faktiskt. Vi ska göra egna pizzor och det blir så grymt mycket disk när vi gör det så om jag förbereder det nu och sen diskar upp så slipper vi ha ett diskberg imorgonbitti att gräva oss igenom innan frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0