Magbilder vecka 38+3

Det hände inte så mycket hos barnmorskan. Vi pratade mest och så tog hon blodtrycket, lyssnade på bebisens hjärta och mätte SF-måttet... Inga blodprov eftersom jag börjat äta järntabletter.

Mitt blodtryck: 114/70
Bebisens hjärta: 160
SF-mått: 39

Bebisens hjärtljud var med andra ord väldigt snabba. Men han var vaken och rörde sig lite och det gör att det höjs lite... Mitt blodtryck var bra. SF-måttet växer fortfarande och jag ligger över den översta streckade linjen i diagrammet :P Men det behövde inte alls betyda att det är en jättebebis...

När vi kom hem tog vi nya magbilder. Alltså från vecka 38+3





Nu har jag en paus i syandet. Resultat kommer in senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0