När en man grillar

Det är något speciellt med män som grillar :P

Igår när jag grillade och Daniel och Julia var ute och cyklade så sprang jag ut och in mellan grillen och köket, kokte potatis, kollade potatisklyftorna i ugnen och gjorde grönsaker och sås. Samtidigt som köttet skulle kollas titt som tätt...

Idag när Daniel grillar, ja... då grillar han helt enkelt... Det är ändå jag som står där inne och kokar potatis, fixar potatisklyftor och kollar dem, gör tsatziki och till och med fixar hans matlåda till jobb imorgon.

Det är en märklig skillnad tycker jag :P

Första gången jag gick ut till honom


Andra gången jag gick ut



Ska bli intressant att se vem som står för dukningen i detta jämställda hushåll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0