Nytt datarum

Vi var hos barnmorskan imorse. Vi ordinarie var på semester så vi hade en annan men hon var minst lika bra hon :)

Mitt blodtryck: 113/75
Lillens hjärta: 146
SF-mått: 36 cm

Så allt ser jättebra ut... Alltid skönt att få veta!


När vi kom hem däckade jag en stund på sängen :P Känns som jag kan somna närsom och varsom just nu haha!
Daniel röjde ur klädkammaren... Igen... Vi kom aldrig till tippen i helgen så allt skit åkte in där igen i en hög. När han kom upp efter att ha burit ner allt till bilen så sa han att jag skulle titta ut... En bit ner på gatan stod 3 polisbilar, 3 civilbilar och 2 kriminalbilar. Och utplacerat på området stod poliser... Rätt spännande samtidigt som det är trist att det händer saker...

När vi åkte till tippen så åkte vi förbi poliserna och just då såg vi hur dem plockade ut några killar från en lägenhet... Unga var dem. Förmodlingen hade gripandet med ett rån som skett tidigare på dagen att göra. Hemskt att så unga killar redan är inne i kriminalitet...

Efter tippen åkte vi hem. Jag somnade en stund då också :P
Daniel började röja ur datarummet och flyttade det till klädkammaren. Det blev faktiskt mysigt så detta kommer säkert funka!
Nu ska vi äntligen börja göra ett rum till lillen :) Blir inte så mycket fixat, inget målande eller tapetserande eller så men spjälsängen ska upp och lite sånt :)




Vi kapade datorbordet så att jackor och dylikt ska kunna hänga kvar i klädkammaren



Waola! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aj aj, en mus i klädkammaren

2011-04-13 @ 20:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0