Nyvaken-dimma

Sitter här i min nyvaken-dimma och kan inte riktigt få rätt på hjärncellerna :P
Det tar tid att starta upp tankemaskinen idag minsann...

Gick upp vid halv sju men la mig direkt i soffan, åt en skål flingor och sen somnade jag en halvtimme senare. Vaknade igen för en halvtimme sen så jag borde vara pigg :P

Ska hoppa in i duschen, sen kanske sy lite till. Halv två ska vi vara hos barnmorskan så jag får fixa en kopp kaffe och en macka till Daniel så jag kan väcka honom så sent som möjligt... Han ska ju jobba ikväll också...

Han sa imorse att det bästa är om han kan jobba även tisdagnatt för då blir det helt perfekt med hans pappadagar. Det är ganska bra att ha en sån dag att tänka på. Att det är BRA om bebisen dröjer lite. För jag vill ju ha ut honom varje sekund nu, men ett sånt mål ger lite tankar om att det kan vänta några dagar hehe... Det är idag bara 10 dagar kvar till beräknad födelse.
Jag minns när det var 100 och 50 dagar kvar och det kändes lite, men 10 dagar är ju ingenting i jämförelse...

Ytterliggare en vän har nu fått en son, grattis Diana!!! Hoppas på att få se en bild på honom snart. Och igår fick jag veta att en lite ytligare bekant fått en flicka, grattis där med!
När kommer min bäse måntro? ;)

Nej, om jag skulle hoppa in och duscha så jag blir pigg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0