Rekomendation!!!!

Jag har innan haft ett par svarta bomulls-stödstrumpor. Jag har dem kvar givetvis men inte använt senaste dagarna för att dem behövde tvättas.

Igår när vi var förbi Apoteket så köpte jag ett par nya för att ha två att alternera mellan. För omväxlingens skull köpte jag ett par i nylon. Upplever dem svarta som otroligt varma och dem i nylon var väldigt luftiga... Plus att hudfärgade nylonstrumpor kan man ju ha till leggings om det skulle behövas... Ser ju ut som vanliga strumpebyxor.

Jag trotsade nog många när jag sov med dem på inatt. Men jag ångrar mig knappast. Mina fötter är nästintill normala idag i storlek och vadmåttet krympte med 3 cm inatt. Visserligen behövde jag gå upp och kissa 3 gånger inatt men vad gör det?

Så jag rekomenderar lätt dessa stödstrumpor.

Bild från igårkväll



Daniel fick givetvis hjälpa mig att få på dem för dels så jag kan inte längre få upp benet mot magen och dels så var mina ben och fötter så himla svullna att det skulle vara omöjligt för mig att hitta styrkan i kroppen att få på dem. Jag hade gett upp. Jag filmade när han skulle få på dem på mig :P Första strumpan tog typ 2 minuter att få på och den andra tog 1,5 minut. Låter inte så länge men sitt och försök få på en strumpa så länge så märker man att det är ganska lång tid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0