Så här blev min dag

Så var denna dagen snart mot sin ända. Jag fick inget gjort på min vill-lista eller på min måste-lista, utan jag har faktiskt bara diskat idag förutom att vi var nere vid båten...

Baka blev det inget av, den motivationen försvann när jag började få undan mer och mer disk i köket. Visste ju att bakning skulle innebära massor med ny disk :P

Däremot fick Daniel frukost på sängen. Mest för att han annars är väldigt seg att komma upp och det brukar ofta gå en timme innan han lyckats få i sig frukost. Så jag tänkte att om jag serverar den i sängen så kan han ej sega :P Han lyckades dock vända sin stekta-ägg-macka uppochner i sängen - på min sida! Man tackar!
Byta lakan nästa haha!

Snart ska vi byta sida i sängen. Vaggan får bara plats bredvid hans sida och eftersom han kommer börja jobba kl 6 på morgonen snart så får jag ta nätterna. Vår tanke, om han skulle jobba natt, var att han skulle ta nätterna eftersom han ändå är uppe mycket längre än mig. Men det får vi ändra på, men det blir säkert jättebra det med :)

Middag ikväll blev kött, potatisklyftor och grönpepparsås. Jättegott :) Samtidigt som maten stod på spisen/i ugnen så diskade jag upp resten av disken. Sen när man tömt vattnet och torkat av diskbänken, ja då hittar man alltid något mer som borde diskats :P



Nu har jag en film på gång i vardagsrummet. Eller ja, den är pausad för jag gick och hämtade cola, godis och ostbågar :D Lördagsmys! Jag ska försöka somna hyffsat tidigt idag. Imorgon ska jag ha vänner hit på fika och behöver städa upp lite här. Vi har inte riktigt fått ordning sen vi tömde klädkammaren!

Nu vill jag återgå till min film! :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0