Snart redo

Oj vad vi har fixat idag. Vi har städat och sorterat lådor, plockat isär en hylla som stod där vaggan ska stå, byggt skötbordet och packat bb-väskan...

Eller packade bb-väskan började vi redan med inatt. Daniel fick ett ryck vid midnatt att den skulle packas så han sprang rundor och packade och jag hängde sakta efter som en svans och hämtade grejor jag med :P Trött som bara den var jag... Vi la allt på gästsängen då men nu är det packat och klart...




Skötbordet har byggts och ställts på rätt plats men vi måste hitta en lösning så att inte vatten kommer in från sidan när vi duschar... Eventuellt lägga alla blöjor och tillbehör i en stor låda med lock...








Kvar på att-göra-listan är nog bara att fixa tyget till vaggan nu. Sen är vi helt redo för bebis-ankomst... Om jag glömt nämna det så är ju även alla bebiskläder tvättade och nervikna i byrålådan så det är också färdigt... Det är verkligen bara bebis som fattas :)

När vi hade hållt på i flera timmar satte vi oss på balkongen och grillade kyckling och chorizo. Kycklingen ska bli middag ikväll och chorizon tog vi som sen lunch i solen. Härligt! Nu har Daniel åkt till jobb och jag ser fram emot en slappefredagskväll. Jag orkar knappt röra mig nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0