Sommarfrukost

Riktiga sommarkänslor får jag när sylten har bytts ut mot färsk frukt i mina flingor :)



Jag är uppe med tuppen idag. Eller jag var nog vaken innan tuppen med. 5.50 vaknade jag av en rätt rejäl sammandragning. Har vaknat flera gånger inatt men det är ju så det ska vara tydligen. Läste i "Stora boken om barn" igårkväll att det är naturens sätt att vänja oss vid att vakna ofta sen när bebisen har oregelbunden dygnsrytm...

Daniel kom hem för en halvtimme sen och ligger nu och sover. Jag äter frukost men ska börja fixa här sen. Städa upp lite, bädda spjälsängen och göra allmänt fint :) Och duscha ska jag göra. Och jag räknar även med en timmes tupplur i soffan sen ;)

Färgen på magen är nästan borta nu. Det skavdes nog av i den tröja jag hade igårkväll och sen i sängen :P Men magen är fortfarande diffust blå, som ett blåmärke. Så hade vi kommit till barnmorskan nu hade hon nog undrat vad jag gjort...

Det verkar bli en mycket fin dag, redan 12 grader varmt och inte ett moln på himlen! Det gillar vi :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för tipsen! :)

Men än så länge så är inte mina fötter så jättestora, de blir mest bara lite svullna. Det jobbigaste är inte storleken, jag kan t.ex fortfarande ha mina vanliga skor. Det jobbiga är att jag får så ont i benen på natten. Fast just därför kanske stödstrumpor nattetid skulle fungera. :)

2011-04-24 @ 10:20:56
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0