Sommarkänsla

Idag åkte våra sommardäck på. Då vi inte längre har något källarförråd så hade Daniel lagt våra sommardäck i sina föräldrars garage. Så vi åkte upp där och bytte. Eller ja, jag tittade bara på denna gången :)

Så nu surrar det mindre i bilen och Daniel fick riktiga sommarkänslor att det nu gick åt rätt håll. Solen skiner för fullt idag, det är 10 grader varmt ute men blåser fortfarande en del...

Min kväll blir nog slappning i soffan. Jag har noll energi idag, är glad om jag orkar lyfta mig från datastolen sen för att fixa något att äta :P
Igår var jag också rätt seg så när vi höll på att sortera klädkammaren skulle jag "bara vila en stund". Vaknde 1-2 timmar senare :P

Men jag tror att tröttheten är kroppens signaler om att jag måste vila/sova så jag försöker lyda den i den mån jag kan. Tänk om jag hade trotsat kroppens signaler igår och hållt mig vaken, och sen hade förlossningen startat på kvällen. Det hade jag ju aldrig orkat.

Så idag ska jag slappa, kan inte ens bestämma mig för vad för mat jag ska äta då allt känns jobbigt att tillaga :P Kanske blir en sallad med kambenskött och mycket grönsaler, så slipper jag starta spisen alls och hålla koll på mat där... Chokladbollar är jag också sugen på så en del av mig vill verkligen att jag gör sånna idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0