Veckans meny

Godmiddag!
Jag har varit uppe ett tag, börjat fixa lite med tyget till vaggan och så :)

Daniel sover än men han har sovit i snart 9 timmar så jag tänkte göra frukost och väcka honom strax...

Bättre sent än aldrig så kommer här vår meny för denna veckan :)




Lillkillen fick precis hicka. Han har nog sovit hela förmiddagen för det var först nu jag kände av honom... Natten gick bra. Mycket bättre än igårnatt iallafall. Idag känns det som att jag nog är så pigg att jag kan hålla mig vaken hela dagen...
Men för övrigt vet jag inte vad dagen har att bjuda på. Jag skulle vilja sy lite och vi skulle behöva åka till Ikea också. Får se vad Daniel har för planer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0