1 augusti - Milton badar i baljan

Jag och Daniel har helt skilda åsikter om Väderöarna. Han älskar det men jag tycker inte att det är något särskilt att vara där. Jag har bara lyckats komma dit när det blivit stor eller ösregn så det är vad jag minns därifrån :P

Så även detta år. När vi var där samtidigt som Daniels syster med familj så ösregnade det en hel dag... Booooring!

Så Daniel ville ge det en andra chans. Så Väderöarna blev vårt nästa stopp!



Vi hade fint väder så gott som hela resan, men vi kunde hela tiden följa hur ett kolsvart moln med ösregn gick inne över land.
Milton sov, men kunde tydligen inte bestämma sig om han skulle ha napp eller finger i munnen. Bra med hål i nappen då ;)


Vi kunde inte hålla Milton lagom tempererad på annat sätt än att sätta honom i baljan :) Med ljummet vatten såklart. Han älskade det och hade nog kunnat bada i flera timmar :) Det är en riktig liten badpojke vi fått...


Även jag badade :D Och Daniel...


Kvällspromenad för att titta på alla båtar som låg på Väderöarna. Det var rekordmånga båtar där. Det var fullt i lotshamnen, fullt i viken och även udden utanför lotshamnen var full med båt. Sen låg ett antal båtar för dragg också. Jag trivs mycket bättre att ligga i viken än i hamnen... Mycket mysigare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0