29 juli - Fiska makrill

Vi vaknade klockan 6 av att Milton skulle ha mat. Körde samma rutin som hela semestern. Milton somnar bredvid mig, och när han vaknar för mat så blandar Daniel flaskan när jag byter blöjan och sen byter jag och Daniel plats så att han matar medan jag somnar om. På så sätt får jag några timmars sömn då jag ej behöver vakna av Milton, för det gör Daniel.

Men denna morgon var annorlunda... Vi tittade ut på ett helt blankt hav. Bleke och strålande sol. Klockan 6 på morgonen. Underbart fint!


Så vi förvånade oss själv med att klä oss och släppa loss och så gled vi iväg.

Varma kläder på första timmen


Ett äldre par i båten breve oss frågade om vi alltid var så morgonpigga :P Höhö, verkligen inte ;)

De varma kläderna åkte av och det var en riktigt fin dag!
Vi tog oss till Alvö, nära och bra till Hunnebostrand vilket var nästa dags mål.

På vägen dit fiskade Daniel makrill och lyckades få upp två stycken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0