Bumbo-premiär

Igår var vi och köpte en Bumbo till Milleman :) Han fick prova den lite hastigt igårkväll men var jättetrött så han bara hängde i den och blev ledsen...

Nytt försök idag och det var väldigt lyckat! Han hatar ju verkligen när man lägger honom ner i soffan så denna kommer verkligen vara en bra avlastning. Nu kan han sitta upp vart jag än är :) Just nu sitter han och ser Disneydags ;)

Glad kille i Bumbon



Och så kan man säta på bordet på den och lägga leksaker på. Helt perfekt!



Jag hoppas han lär sig krypa vid 5 månader så att han kan följa med oss runt i lägenheten också sen :) Större frihet för honom och en bra ryggskoning för oss. Han är tung att gå runt och bära på... Men det är häftigt att märka hur mycket man kan göra med en hand numera :P Sånt man alltid använt två händer till innan.
Daniel följde med mig ut i köket igår när jag hade Mille på ena armen och en tallrik med chokladbollar i andra handen. Han tyckte det skulel bli kul att se hur jag löste det med att öppna kylen. Men sedär, det har jag minsann lärt mig att göra med lillfingret ;)
Han blev impad :D

Nu ska vi äta frukost sen gå in till stan och möta upp mamma med bebis :)


Uppdatering: Så här såg det ut när han var helt inne i Disneydags ;) Sen började han gnälla när det tecknade programmet var slut :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0