Var är Milton?

Hanna: Men... Var är Milton???
Daniel: Han står bakom dörren....



Jahapp :P Jag fick bara en tanke att vi hade lagt honom i sängen. Men sen kom jag på att jag inte bytt blöja på honom och då slog det mig att jag inte ens visste var han var :P Men han sitter visst fortfarande i bilstolen och sover. Får nog gå och göra ve honom för natten :)

Vi var hos Michaela och Christoffer och deras lille Vilgot innan och hämtade vår sitter. Milton blev hungrig och istället för att bara ge ersättning (som bara åker upp igen) så fick vi smaka av Vilgots banangröt. Det gillades absolut och änsålänge ligger maten i magen.
Får väl rådfråga BVC men det skulle ju vara riktigt bra om vi kunde börja ge lite gröt eller så för det spyr dem inte lika lätt av. Det är ju egentligen lite tidigt än men vissa säger ju att dem kan äta gröt från 3 månader och det blir han ju om 4 dagar...


Nej nu blir det natti natti!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Kom hit via din tråd på FL...Vår son började äta gröt när han var tre månader, på barnläkarens inrådan. Han var en STOR pojke och ville ha mycket mat (han var flaskbarn), och läkaren tyckte absolut att han skulle börja få lite gröt på kvällen så att han blev mätt och glad. Och han har då aldrig haft några problem med magen pga att började med gröt så tidigt...

2011-08-20 @ 09:47:12
URL: http://vitunhurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0