Pepparkakskalas

Idag var vi på Pepparkakskalas på Julias skola.

I bilen på vägen dit :) Jag satt där bak då Milton fick sin mellanmålsflaska på vägen. Han hade dessutom sovit i bilen bara en timme tidigare så vi trodde att han skulle tycka det var långtråkigt. Men han somnade igen.



Jag och Milton tittar när Julia och Daniel bakade pepparkakor.



Medan dem bakade klart fick Milton en burk kalops :)



Syskonbus!



Hela familjen!



Milton sov hela vägen hem. Ingen jättebra tid att han sov mellan 19.30-21 men vi hade ju inget annat val. Möjligtvis att jag hade stannat hemma med honom men vi ville ju också ut på äventyr :)

När vi kom hem till parkeringen var Daniel i telefon så jag satte Mille i framsätet och stängde dörren och lekte tittut med honom. Gömde mig och dök upp. Han log de första gångerna men nästa gång jag försvann ur hans synfält så började han gråta såå mycket. Haha lite ångest får man allt när man gör sitt eget barn ledset.

Han har kommit in lite i en period då han blir ledsen när vi lämnar honom. Men det är bara vid vissa tillfällen, andra gånger bryr han sig inte ett skit.

Suris ;)



Kvällen spenderades med tvätt och lussebak! Imorgon ska vi upp tidigt och titta på Lucia på teve. I år är det från Domkyrkan i Göteborg!! Godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0