Vatten, stan är full av vatten

Oj vad det har regnat idag!
Jag var bjuden på fika mitt ute på landet, men tvekade lite då jag skulle behöva gå en bit i regnet innan jag kom dit. Ska jag hem från något kan jag gärna bli blöt, men det är mindre roligt när man är på väg någonstans...

Jag bestämde mig dock för att åka, och det ångrar jag inte :)

Anna, mamman vi skulle till, hämtade oss vid bussen. Det var jag och tre andra mammor med bebisar och plus mamman som hade fikan då :) Tiden gick väldigt fort för det var supertrevligt! Anna hade varit hungrig igår när hon handlade så det var sååå mycket fika, så gott :)

Det fotades lite där men ingen har lagt ut fotona än, och jag vet inte om alla där vill synas på nätet. men om det dyker upp något foto på bara Mille så lägger jag ut :)

Vi blev körda upp till bussen igen när vi skulle hem. Som det regnade. Det var inte en buss som gick hem till oss, om jag hade velat komma ända fram hade jag fått byta, men jag valde att gå en bit hem istället. Jag var blöt inpå kroppen. Att jag blev blöt om fötterna förvånade inte för jag hade träningsskorna, men att jackan skulle läcka igenom så mycket trodde jag verkligen inte... Men det regnade iofs väldigt mycket.
Alla kläder hänger på badkaret på tork :)

När jag kom hem låg världens hög med post på hallmattan. Det vara vier och paketer :D Det är så kul med julhemlisar tycker jag :D Det är roligare att ge julklappar än att få nästan ;) Fast jag är lite barn fortfarande när det gäller julklappar ;)

I ett paket låg bland annat två dregglisar och två nappar till Mille. En av varje fick pryda honom direkt :)
Syns lite otydligt men det står Milton på nappen :)
Och om blickar kunde döda.... Hans ögon kan ju borra igenom ståldörrar :P



Daniel, som ju skulle vara ledig i 11 dagar, jobbar extra idag. Vi gick upp kl 7 och tittade på årets luciatåg på teve, sen åkte han till jobb. Jag hoppas han kommer hem senast 22.

Nu ska jag faktiskt ta och plocka upp här hemma, imorgon ska vi ut på julshopping hela dagen så här behöver vara städat när vi kommer hem med massa påsar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0