Bebisuppdatering


Bild tagen nu precis vecka 30+0


Nu har vi kommit hem från barnmorskan. Det gick mycket bra där... Pratade om lite allt möjligt och om att foglossningen blivit så mycket bättre. Jag la fram min teori om att bebisen kanske sjunkit ner. Hon var dock mycket tveksam till detta...
Sen tog hon blodtryck och kollade bebisens hjärtljud. Och efter det kände hon var bebis låg. Ryggen har han åt höger och mycket riktigt har han sjunkit ner och var ganska fastkilad sa hon :)

Hon ville ju inte lova att han stannar där och att foglossningen håller sig borta men det är vad jag hoppas och vill tro på :)

Mitt blodtryck: 112/63
Bebisens hjärtljud: 136
SF-mått: 32
Bebisens läge: huvudet ner, ganska fastkilad


På vägen hem åkte vi inom apoteksgruppen och hämtade ut ett litet startkit med bebisoljor, två tidningar, tuggummi och en nappflaska.



Vi diggade bilden på lådans utsida ;)




Man beställer boxen på deras hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0