Craviiiiiing

Förra veckan var det ballerinakex. Nu är jag så sugen på choklad bollar att jag helst skulle vilja ha det till frukost :O
Choklad överlag verkar vara det jag blir sugen på. Chokladbollar, kladdkaka, smarties... Ja listan kan göras lång just nu. Däremot har jag tappat tycket för Oboy och det är ju lite skumt ;)

Nu ska jag ut och äta frukost (nej det blir inte chokladbollar hehe) och sen ska jag nog se om man kan baka ihop något lätt... Måste stilla mitt begär... Och jag har numera bestämt mig för att inte hålla så hårt på att lördagar är godisdagar, för om varje dag ska vara ett stort sug efter något så blir det nog inte mycket bättre...

Man kanske kan hitta ett recept som är lite nyttigare än vanligt, bara där är choklad i liksom :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej Hanna!

Det var ett tag sedan. Jag är aldrig inne på msn numera... Är du inne något på fb?

2011-02-17 @ 16:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0