En bra dag!

Idag har varit en bra dag... Daniel fixade Roller Coaster tycon 2 till mig så jag hade att göra hela dagen :)
Jag är van vid RC 1 men detta var mycket roligare för det hade mer finesser. Man bygger helt enkelt en nöjespark men har vissa krav på sig...
1 år på nöjesfältet motsvarar ungefär 1 timmes spelande. Jag gjorde två nöjesparker på 2 respektive 4 år och klarade dem och fick priser för det :)

Dålig bild, jag fotade av datorskärmen med mobilkameran. Så man ser tyvärr inte så tydligt.



Så det har varit en bra dag. Det var lite jobbigt för ryggen att sitta upp så länge men det var otroligt bra för psyket att få lite aktivering av hjärnan...

Nu har jag tagit ett varmt bad och strax väntar en ryggmassage av Daniel. Fick en ordentlig låsning i fogen innan när jag skulle resa mig ur soffan så jag fastnade i en jobbig kroppsställning. Och Daniel ville ju hjälpa mig men minsta lilla fel man gör i det läget så kan det blir tusen gånger värre så det var tydliga instruktioner från mig...

Vart ska detta sluta tro?

Har ni inga tips på fler datorspel jag kan roa mig med?
Jag vill inte spela krigspel, inte heller spel där man ska stressa och samla poäng på kortast möjliga tid. Utan gärna spel där man ska bygga upp nått. Roller Coaster och The Sims är bra spel. Men att bygga nöjesfält nu i 11 veckor lär jag inte vilja ;)

(Lillkillen är väldigt vaken och har varit större delen av dagen. Känns som han knackar innifrån och vill ut. Hoppas han kommer snart så vi får träffa honom :) Vi har tagit magbilder idag som komme rupp imorn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0