GI-mos?

Nuså, här kommer middagen på bild.
Fransk fisk, ni vet sån kryddpåse som man blandar med smör och häller på torsk. Till detta gjorde jag mos på potatis, morot, blomkål och broccoli... Gott blev det!




Kvllen blev inte jätterolig. Har haft ont och några tårar rann nerför kinderna. Vi låg och pratade om hur jag kan tillbringa mina dagar framöver när jag inte kan göra så mycket. Daniel säger att jag måste börja vila ännu mer än vad jag gör... Så jag får väö börja sticka eller något som man kan göra både liggandes och sittandes...

På söndag är vi några gravida tjejer som tänkte käka lunch ihop och jag hoppas så mycket att jag kan hänga med... Men då blir det helt klart 2 dagar i sängen nu...

I skrivande stund ligger jag på spikmattan samtidigt som jag har igång tensen på fogarna... Dubbel smärtlindring, hoppas det ger effekt :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0