Innedag

Idag ska och måste jag ha en innedag. Nu får det vara slutplågat för min kropps skull för denna helgen...
Daniel letar för fullt efter ett dataspel jag vill spela men det verkar inte som att han hittar det :(
Så jag får väl hitta på något annat. Han ska ta med Julia till universeum och sen ska han köra hem henne till sin mamma...

Nu går vi på vår andra förkylning här. Julia drar nog med sig bacciller från skolan. I fredags började hon snörvla och nu är hon rätt förkyld alltså... Och jag vaknade imorse med halsont och snörvel... Jag vill ju verkligen inte bli sjuk för jag har hört att det kan bli så segdraget om man är gravid. Sist vi började åka på det för två veckor sen så hejdade det sig ganska snabbt... Men så förkyld som julia är nu, så kommer jag nog aldrig klara mig...

Lillkillen verkar ha druckit kaffe eller något för han har energi för 3 stycken just nu... Mysigt :)
Men han retas lite för om Daniel lägger handen direkt på min mage så slutar sparkarna. Så vi lurade Liten idag för Daniel la handen utanpå min tröja, och då fortsatte sparkarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0