Ketchup i näsan

Så fort jag reste mig upp från sängen imorse började det rinna blod från näsan. Jag är helt ovan med det här att ha näsblod. Det är först nu sen jag blev gravid som jag fått det vid ett flertal tillfällen...

Jag kan bara minnas en enda gång innan jag haft näsblod. Och det var ganska kul.

Jag var kanske 4-5 år gammal och vaknade på morgonen med näsblod... Gick ut från mitt rum och mötte min några år äldre bror i hallen och utbrast med ett stort leende:

- Titta, jag har ketchup i näsan!!! :D


Brorsan fattade ju att det inte var ketchup, men ville väl inte skrämma mig heller så han sa bara lugnt:

- Kom så går vi och visar mamma!

Och så ledde han in mig till våra föräldrars sovrum...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0