Lugn kväll

Daniel kom upp tidigare än han sagt :) Solen lockade antar jag...
Han ville iväg och köpa ett tidtagarur så jag hängde med. Även om jag suttit utomhus flera timmar så är det ändå skönt att röra på sig lite...

Så vi körde en runda och köpte tidtagarur och lördagsgodis :D

Sen åkte han till jobb och då blev det sängen för mig. Sen dess har det varit lugnt. Jag åt vårrullar med pommes och kål till middag och sen har det blivit godis... Onyttig lördag, men det är så det ska vara för att man ska vilja vara nyttig sen :P

Lugn kväll i dubbel bemärkelse. Jag har tagit det lugnt och det har verkligen lillkillen i magen också gjort... Har försökt buffa igång honom både med knuffar och musik och ficklampa men inget hjälper. En liten kick då och då men inget mer... Han tar en slapparkväll verkligen...
Bara han rör sig lite då och då så man vet att han finns där :)

Nu ser jag på en repris av Solsidan. Minns att jag har sett början men resten måste jag ha missat så får ta igen detta avsnittet, sen ska jag sova! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0