Nu lägger jag mig och sover

Jag ger upp för idag. Tidigare än på många veckor. Men som Daniel sa så är det nog bättre att försöka sova ifrån detta.
Dras med illamående ikväll, det gillar jag icke. Och det har börjat bli väldigt tungt att andas om jag ligger på rygg... Men ju mer bebis och allt växer, desto mer tryck blir det kanske på både magsäck och lungor...

Men för fogarna och hlöfternas skull måste jag ligga på rygg. Har iallafall idag bokat in en ny tid hos min sjukgymnast så det ska bli skönt att få en bedömning från henne och höra vad hon tycker jag ska göra...

Känns så trist bara att verkligen behöva acceptera att det är sängläge som väntar. Jag vet att jag har tänkt på detta och börjat bearbeta det sen en tid tillbaka. Men idag gick vi i affären en halvtimme och nu har jag så ont att jag knappt kan lyfta mitt ena ben över våra trösklar inne i lägenheten. Det är inte värt att åka och handla då...

Så nu ska jag sova, om jag kan, vi sov ju rätt länge imorse :P
Men ska iallafall försöka, och hoppas att jag mår bättre imorn :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0