Reservmat

Här har vi hållt igång i någon timme och fått fixat lite... Daniel har diskat massor och jag gjorde en pizza och en köttfärssås. Matlagning går ju okej för man kan ju sitta ner och göra en del...

Vaknade gjorde jag 11.30 drygt, somnade kl 1 inatt så det var rätt länge jag sov. Några små rundor upp och kissa, en gång kramp i båda benen men annars bra sömn... Ska nog prova dubbelkur mot foglossning några kvällar till för att se om det hjälper...
Något annat jag nu också dras med är blodtrycksfall. Får det efter jag ätit, framförallt efter frukost... Har redan ganska lågt blodtryck och Daniel tror att när jag sen ätit och ännu mer blod ska hjälpa magen att bryta ner maten så blir det helt enkelt blodtrycksfall i mitt huvud...

Så nu får jag istället börja försöka at det lugnt efter frukost så maten hinner smältas...

Pizzan jag gjorde tar Daniel med sig till jobb och köttfärssåsen fryser vi in i portioner, bra att ha för mig om jag inte orkar vara uppe någon dag...

Nu är Daniel ute och joggar och jag har lagt mig i sängen. Här kommer jag antagligen förbli resten av dagen och kvällen... Skulle gärna vilja sy, men är trött i ryggen och då blir det inget kul ändå... Så jag får ligga och fundera på vad jag ska sy och så får jag försöka imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0