Resultat

Nu är vi hemkomna, har ätit lite lunch och spelat några rundor yatzy. Vet inte varför förra inlägget inte lagt ut sig, vi stack vid 10.15. Och var hos barnmorskan en timme ungefär...

Och så här såg det ut ungefär:

Mitt blodtryck: 108/70
SF-mått: 28
Bebisen hjärtljud: 144

Det blev inget stick i fingret, det tar vi nästa gång. SF-måttet ligger inom det normala, blodtrycket är bra men åt det lägre hållet så det i kombination med min kost kan tydligen vara orsaken till min yrsel och illamående... Därför rekomenderades jag att börja äta mer enligt GI-metoden, för att jämna ut blodsockret.

Så nu ska jag läsa lite om GI :)

Idga ska vi hämta ut adaptern till vagnen också, den man behöver för att kunna fästa babyskyddet på vagnen. Det börjar bli alltmer komplett inför bebisens ankomst :D

Kommentarer
Postat av: Pernilla

jaså ni har hittat en nu :)

2011-02-10 @ 13:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0