Sommarkollage 3



Visst längtar man ännu mer efter sommaren när man ser alla somriga bilder?!
Här har det spöregnat nu i flera dagar, men det är ju en bit på väg mot vår det också...

Alla bilder ovan är från segelsemestern. Det var ju segling som dominerade vår sommar förra året så det blir mest segelsemester-bilder :)

Nu ska jag lägga mig ner igen och se på tv. Föll för suget och åt några bitar choklad och några chips. Är dock fortfarande sugen på något... Är jättehungrig vissa dagar och inte ett dugg hungrig andra dagar...

Lilleman sparkar så datorn hoppar :P


Kommentarer
Postat av: Plutten i famnen

Mina föräldrar brukar segla så vi tänkte följa med dom i sommar, jag har tvekat varje år, har intalat mig att jag är båträdd men det var nog snarare tonårstrots att inte vilja umgås med familjen. :P

2011-02-02 @ 23:14:59
URL: http://pluttenifamnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0