Sötnöten

Lördagar innebär ju nu även melodifestivalen... Julia var för gullig innan vid matbordet. Minns inte exakt hur det var men vi började prata om vilken låt Lillebror skulle gilla mest. Vi skulle helt enkelt se vilken tjej som var sötast och sen anta att han gillade den bäst :P

Då sa Julia att vi hade ju redan hört låtarna. Hon trodde att vi skulle se samma omgång som när Danny var med :P Sötnöt.

Otåligt för Julia att dem alltid lägger dem söta killarna sist i programmet. Hon väntade ju på Erik Saade. Och visst var han bäst. Mest ös och vi alla gillade att även artisten är involverad i dansen... Så det var allas favorit här ikväll...

Nu ligger Daniel och läser för Julia och jag sitter här. Nu fick jag för övrgt en sammandragning så jag kan ej skriva så bra med högerhanden för den glider inte på magen utan stannar upp på den hårda magen nu :P
Jag tror det blir lite yatzy för mig och Daniel sen. Eller bara ligga och snacka lite...

Men jag säger godnatt redan nu! :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0