Tidig morgon

Jag gick upp med tuppen idag!
Efter att Daniel kommit in och lagt sig kunde jag inte somna om. Det blir ljust väldigt tidigt nu, men det är ju positivt för då är vpren snart här :)

Det var tydligen kaos på motorvägen hem imorse. Det hade regnat och blivit blankis så i motsvarande riktning hade två lastbilar åkt i diket så det hade varit massvis med utryckningsfordon...

Men Daniel kom väl hem och det var ju tur :)

Nu har jag ätit leverpastejsmackor, sååå goda! Brödet var helt färskt och leverpastejen jättegod. Jag är superkräsen när det gäller leverpastej :P Men nu har vi hittat en som funkar!

Idag ska jag bara vila, det känns lite tungt i ryggen och det är nog för att jag passade på att göra en himla massa igår när jag inte hade ont. Order från chefen i huset var att vila så jag får väl göra det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0