Trött på detta!

Som vanligt när vi gjort något på dagen är jag helt slut och har massa ont i kroppen på kvällen... Tens, varma bad och sängliggande och kanske till och med en värktablett kommer vara min räddning ikväll...

Och läkaren förespråkar att jag visst måste röra på mig och ta en promenad ibland. Jo tjena, hon vet inte vad hon snackar om... Upp och ner för 3 trappor, gå fram och tillbaka till bilen, och något litet där mellan är mer än vad jag överhuvudtaget klarar av...

Jag är så trött på att ha ont, jag kan inte sitta upp mer än max 30 minuter (och då med Tens på). Hur ska detta sluta? Nu är det ingen tvekan om att jag kommer bli sängliggande. Ska boka en tid hos sjukgymnasten nästa vecka för att få hennes bedömning. Hon är utbildad just på foglossning så henne litar man ju på...

Positivt är att grabben i magen mår bra och att han rör på sig. Det är mysigt :)

Skulle lagt in en bild på min middag här men kameran har visst fastnat ute i soffan så jag får lägga in den sen när Daniel kan komma med kameran...

Återkommer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0