Uppe med tuppen

Jag är redan vaken. Kunde inte somna om efter att Daniel kommit hem från jobb. Jag somnade lite sent inatt så jag hann bara sova 4-5 timmar innan han kom hem och det är ju då man sover som lättast och vaknar lätt (hade nationellt prov om sömn i gymnasiet så det är jag expert på nu haha).

Och sen låg jag och vände och vred men en liten bebis låg och buffade och sparkade hela tiden så det gick bara inte att somna :P Och när man inser att man vänt sig typ 15 gånger och ändå inte somnat så kan man lika gärna gå upp...

Så nu ska jag gå upp och äta frukost och sen tror jag att det blir ett bad... Är rätt illamående och lite yr nu så mat är prio ett... Kanske får börja med dem där tabletterna mot illamående igen?! Så man slipper detta...
Tänk så vidrigt det var att ligga illamående hela förmiddagarna mellan vecka 7-13. Uscha!

Idag är det 78 dagar kvar till BF. Tanken var att jag skulle sy lite idag, men jag lär ju däcka framför teven sen eller något så jag tar dagen som den kommer! Daniel ska handla några fina grejor till bebis i eftermiddag så det kommer ut bild senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0