Yatzy yatzy

Hej och godmiddag!

Här öppnade jag mina gröna klockan 10 och gick upp och tog ett bad och en dusch... I vanlig ordning smörjde sen Daniel in magen med bodybutter och kände på lillemans sparkar lite :)

Frukost har vi ätit och insåg att både mjölk och smör och ost är helt slut så det får bli att handla idag. Känns som vi gör det hur ofta som helst, men det är faktiskt bara en gång i veckan (och någon extra gång ibland om vi glömt något). Så på schemat idag står handla. Inte mycket mer. En planerad grej räcker för mig...

Dille på yatzy har vi fått här :P Spelar många rundor per dag! Egentligen ett så jätte-enformigt spel men ändå kul och tidsfördrivande...


Bild från semestern i somras när vi också hade yatzy-dille :)



Ikväll blir det soff- eller sängläge för min del. Bara slappa framför teven när Daniel jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0