Ännu mera snö

När jag gick och la mig igårkväll snöade det för fullt. När Daniel kom hem imorse sa han att det kommit 10-15 cm med snö...
Även om jag är snöälskare så vill jag inte att det ska komma mer och er snö hela tiden. Speciellt inte nu när det är tögrader ute... Jag vill att det kommer tonvis med snö och att den sen stannar hela vintern.

Nu blir det mest jobbigt för det töar och fryser på hela tiden så vägarna blir hala och klumpiga och det skakar hela tiden när man åker bil vilket inte vår bebis alls gillar... Plus att det gör ont i magen när jag åker bil på dessa skakiga gator...

Men men, tur att jag kan sitta inne och bara titta på snön idag :) Tror inte vi ska någonstans. Daniel ska jobba inatt och imorgonnatt. Så det blir en väldigt lugn helg för mig. På måndag ska vi återigen försöka komma till badhuset :P
Och sen kommer Pernilla hit på onsdag och stannar till lördag, kul :)

Nu ska jag hoppa in i en varm dusch och mjuka upp kroppen, sen städa upp litegrann. Måste ju verkligen få tummen ur och fota lägenheten nu så ni får se den ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0