En sån här vagn ska vi ha!

Jag vaknade rätt tidigt idag, men låg kvar i sängen och tittade på teve på ljudlöst, det funkar ju bra när det är textade program :)
Kroppen känns lite bättre idag och jag ser fram emot att åka och bada. Daniel sover fortfarande, han ville sova till 11 men jag tänkte att jag börjar med frukosten strax och sen väcker jag honom, så får han lite extra sömn :)

Och vagn ska vi titta på idag också. Vi har ju helt bestämt oss för vilken vagn vi ska ha, ska bara bestämma oss för var vi ska köpa den. Märket är Teutonia och modellen heter Spirit s3. Den uppfyller alla våra önskemål så det var inget svårt val för oss att välja den :) Vi ska ha alla delar i marinblått, så som babyskyddet är nedan.



Sen står vi mellan att köpa babyskyddet Teutonia eller Akta Graco. Båda går att fästa på vagnen så det är helt perfekt... Det är bara prisskillnaden på dem som gör att vi inte bestämt oss. Teutonian kostar mer men då har man i gengäld fler färger att välja mellan. Så vi får se :)


Många som är så här långt gågna i graviditet brukar ofta få svullna ben osv på kvällen. jag har inte märkt av detta alls (rätt förvånande då jag åkt på allt annat hehe :P). Men så läste jag också igår att om man dricker mycket vatten så kan man förhindra detta fenomen. Och jag dricker ju minst 2,5 liter vatten om dagen. Så det är mitt tips till er som är gravida, drick mycket vatten för då slipper ni (förhoppningsvis) ha ont i benen... Det går säkert inte att förhindra helt men jag har sluppit hittills...

Nu ska jag göra frukost och väcka Daniel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0