Förvirrade föräldrar

Hade en liten kul diskussion imorse. Nu när man sen några veckor tillbaka verkligen smält det här med att ett barn är på väg så har man liksom slutat räkna veckor och dagar på samma sätt som i början... Nu hänger magen med liksom, som en naturlig grej...

Hanna: Jag minns inte riktigt vilken vecka det är jag går in i imorgon.
Daniel: Måste väl vara 22 eller något va?
Hanna: Nej jag tänkte mer på vecka 24 eller 25...
Daniel: Nej så långt kan det inte vara... Fast å andra sidan har tiden gått rätt fort senaste månaden...

Så jag var tvungen att gå in och kolla i almanackan och vecka 24 är det imorgon :) Kul... Det går verkligen framåt...

Och simningen gjorde nog mer nytta än onytta för jag har inte så ont i kroppen som jag trodde. Ska ge det någon dag, påverkar det fogarna för mycket så får jag hoppa över att simma, men om jag inte blir märkbart sämre av det ska vi försöka simma en gång i veckan eller så...

Nu är Daniel och Julia iväg och åker skridskor och jag tänkte plocka upp lite här hemma. Och göra pannkakor till lunch. Ikväll kommer jag lägga in bilder från vår Australien-helg... Och förhoppningsvis en fin bild på god mat som vi ska göra ikväll. På menyn står Italiensk fisk, vi får se hur det går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0