GNÄLL!!!

Risk för gnällinlägg...

Jag har ont idag... Fogarna värker men jag vet inte vad jag har gjort!

Har varit fri från värk 1,5-2 veckor nu och bara haft ont ibland och när jag vänt mig i sängen. Jätteskönt har det varit och jag har kunnat laga mat och städa här och så...

Efter att vi simmat i lördags kände jag mig bra, så även på söndagen och måndagen. Men idag var det kört. Märkte det direkt när jag vaknade :(
Ont när jag sitter, ont när jag går, ont när jag ligger... Borde nog gå och lägga mig och sova ifrån detta...


Men jag får ligga kvar här i soffan en halvtimme till, käkade nyss en skål med färsk ananas och då ska man ju inte borsta tänderna direkt efter... Det kan skada tänderna och jag som är född med tandskador är väldigt noga med hur jag sköter dem... Men jag ligger hellre kvar här än bökar i sängen med att hitta en bra sovställning...

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0