Godmorgon!

Här sitter jag i mörkret i soffan och äter stekta äggmackor och dricker varm choklad... :) Ingen vardagsfrukost kanske men kylen ekar nästan idag. Vi storhandlar varje onsdag och nu är det dagen innan och det märks :P
smöret är slut, osten är slut, brödet är nu slut, ingen juice och ingen sylt till gröten.

Så ibland är det bra med fantasi, så man får i sig något :)

Tanken var väl inte att jag skulle gå upp redan. Är ju van nuförtiden att sova typ 11 timmar. Lägga mig vid midnatt och sen vakna vid 10-11. La mig vid 22.30 igår för jag hade ont i skallen. Kunde inte somna, så när jag legat i en halvtimme och kände att det släppte i huvudet så såg jag lite teve och låg på spikmattan. Så jag somnade innan midnatt.

Så när Daniel kommit hem idag vid halv sju och pratat lite så låg jag bara och stirrade i taket helt klarvaken... Plus att jag var helt stel i kroppen så jag traskade upp med både täcke och kudde under armen och la mig i soffan :)

Jag somnar säkert i soffan sen :P

Daniel berättade en liten kul grej. Han var på väg till jobb igår och låg på motorvägen. Och vid den tiden han åker så är det mycket trafik. Daniel låg i vänsterfilen ganska tätt bakom en framförliggande bil när plötsligt en bil klämde sig in framför honom... Jag blev förvånad när han sa att han ej tutade för han tycker att man ska köra ordentligt i trafiken. Och det var tur för i nästa sekund satte bilen på blåljus, det var en civilare ;) Kul om han hade börjat tuta på den haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0