Hemma

Dagen blev inte alls som det var tänkt. När vi precis börjat fika (som jag skrev i förra inlägget) så ringde Daniels mobil och det var hans jobb som behövde honom akut. Så vi fick sätta oss i bilen strax därefter...

Vi körde i strålande sol, jättefint väder och fina vägar, så det gick ganska fort faktiskt. Satt och tittade på rovfåglar och rådjur och snackade massor om livet och framtiden och hur vi ska lösa olika situationer och grejor och så pratade vi lite om mitt kommande kalas...

Hem kom vi när andra halvlek precis börjat i Sverigematchen. Då ledde Sverige men det vände väldigt fort och dem förlorade tyvärr och bronset gick till Spanien...

Vi fick däremot taco med oss hem, så Daniel har packat mat med sig till jobb och jag ska fixa i ordning min mat nu i pausen på handbollsfinalen... Jag hejar på Danmark! Vilka hejar ni på?

För övrigt ska jag bara ligga rak lång i soffan och sträcka ut mig idag. Har åkt över 40 mil i bilen på två dagar och känner mig ihoptryckt. Revbenen och ryggen ömmar ordentligt. Jag har blivit riktigt mycket tjockare bara senaste veckan så magen tar emot hela tiden nu... Och är tung... Och jag sov så himla dåligt inatt för jag hade ont så jag ska vila och låta ryggen slappa och få massage! och hoppas på en bättre kommande natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0