Julen är borta

Det blev bad idag... Först en halvtimme i varmvattenpoolen där jag bara låg och flöt och rörde mig i små rörelser, hur gött som helst :) Jättemysigt, det var bara vi två och några mammor med bebisar.
Sen simmade jag 200 meter. Jobbigt var det idag. När Daniel bubblade satt jag på kanten och värmde benen :) Det var otroligt skönt att bada, kände en frihet i kroppen och efteråt...

Bakslag på Ikea dock. Fick en låsning i ryggen och ner i vänsterbenet. Det gör så ont och det går inte att ta ett enda steg framåt. Samtidigt hade jag värsta sockerfallet så det blev lite jobbigt där...

Vi åt lunch på Ikea och åkte sen direkt hem...

Och nu är julen borta, alla tomtar ligger i lådan och granen är isärplockad :) Äntligen får jag nog säga. Nu kände jag verkligen att julen var slut... Nu vill jag att det blir vår och sen ska det bli maj och bebis :D


Ses nästa år :D Eller senare i år kanske man ska säga :P



Dagens middag serverades framför handbollen. Lövbiffsmackor blev det... I denna ordning: rostat bröd, smör, colemans senap, stekt lövbiff i strimlor, bearnaisesås och röd paprika!

Waola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0